Als je iets kwijt wilt, grijp dan je kans en vul hieronder iets in.
Dit is wat anderen al te zeggen hadden.
-
kdacht hier eindelijk het goeie te vinden:'( vertelde op 27-11-2007 om 19:51
het is mij alweer niet gelukt
ik zit al jaren achter da liedje aan van andre van duin
van de dikke dikke man
kan iemand mij hier helpen????
please
groetjes -
nee nee en nog eens nee vertelde op 06-11-2007 om 07:14
-
??????? vertelde op 06-11-2007 om 07:12
grappige site
maar ik kan gen kinder/gewoonen gedichten vinden
-
hallo vertelde op 13-10-2007 om 16:36
-
gaat je niks aan vertelde op 13-10-2007 om 16:34
wat een stomme site is dit
ik kan niet eens een gechtje voor mijn opa en oma vinden haal die stomme site van het web -
Krulleb0ll vertelde op 11-02-2007 om 16:31
haha er zit egt een oude foto van Dylan in!!
en gaat Timo nog naar ZOKA dit jaar?!
groetjes aan Dylan en Timo!!
Kusjes xx.!! -
piet jan vertelde op 08-02-2007 om 16:46
hai
-
Erik-Jan vertelde op 12-10-2006 om 22:15
Oh dat is inmiddels zo'n lang verhaal... Het begon toen ik op Linda ging wonen. Netjes met de vorige eigenaar een verhuisbericht ingevuld en opgestuurd naar Eneco. Na een maand of twee nog niks gehoord, dus heb ik gebeld naar Eneco. "Ja dat kan nog wel een paar weken duren, maar het komt heus wel." Weer twee maanden later gebeld, en hetzelfde antwoord. Toen weer twee maanden later eindelijk iets van Eneco in mijn brievenbus. Of eigenlijk, van een deurwaarder, omdat ik al 6 maanden niks betaald had. Wat bleek: Eneco had al die tijd het verkeerde adres gebruikt.
Ik heb toen een brief gestuurd omdat ik dat wat raar vond: Eneco maakt een fout, ik had zelfs gevraagd "waar blijft het" en als resultaat krijg ik daarvan de schuld en mag ik een deurwaarder betalen. Het antwoord: "Ja, dat klopt. Wij hebben een verkeerd adres gebruikt, jij hebt inderdaad contact gezocht en gevraagd waar de rekeningen bleven, maar jij hebt nu een betalingsachterstand van zoveel maanden dus krijg jij nu van ons een deurwaarder op je dak." Hoe arrogant kan je als bedrijf zijn?
Maar dat was pas het begin. Een kleine selectie van dingen die Eneco nog meer fout gedaan heeft: de huur van een geiser in die ik niet huurde in rekening brengen; meterstanden die ik doorgegeven had veranderen; bedragen die ik overgemaakt had veranderen; out-of-the-blue na een half jaar nog maar een keer een jaarrekening sturen à 850 euro, binnen twee weken te betalen; niet reageren op mails of brieven; geen antwoord geven op vragen; zeggen dat ze iets corrigeren en dat dan niet doen; telkens van de door Eneco gemaakte fouten de schuld bij mij leggen, en zo kan ik nog wel even doorgaan. (En nee, ik verzin het niet.)
Het jammere is dat Eneco in mijn regio ook de netwerkbeheerder/energietransporteur (of hoe heet dat) is, dus ook al zou ik overstappen naar Nuon of Essent of wat dan ook, dan nog steeds heb ik met Eneco te maken. Het leveren van gas/water/licht doet Eneco prima: daar heb ik eigenlijk nog nooit problemen mee gehad. Maar administratief kunnen ze gewoon helemaal niks (en dan bedoel ik ook echt helemaal niks. Overstappen naar een andere leverancier en Eneco als transporteur houden durf ik niet: ik geloof niet dat Eneco dat administatief kan verwerken.) Daarnaast nemen ze de klant niet serieus en proberen ze de klant te laten opdraaien voor de door hen gemaakte fouten, omdat de klant toch niet wegkan.
Nog een leuk voorbeeld over de administratieve kwaliteiten van Eneco: mijn boot heet Linda, en de vorige boot die er lag heette Orion. Eneco gebruikte de oude naam nog. Bij zo'n beetje elk contact dat ik met Eneco gehad heb (en dat zijn er inmiddels een stuk of 30) heb ik gevraagd of ze dat kunnen aanpassen. Pas deze week (ik woon er nu ruim twee en een half jaar) heb ik voor het eerst een rekening gekregen waarop dat helemaal in orde was. En ik heb er echt m'n best voor gedaan: ik heb verteld waar het fout zit, ik heb uitgelegd dat er verschillende soorten adressen zijn (postadres en locatieadres) en als je de ene aanpast dat je dan nog niet de andere aangepast hebt, ik heb op een maandrekening die ik toch dubbel gekregen had met merkstift "Orion" omcirkeld, een uitleg geschreven wat er mis was en dat opgestuurd, maar ondanks alle toezeggingen dat "het nu aangepast is" werd het maar niet aangepast.
Om toch nog wat goeds te zeggen: de dames aan de telefoon zijn altijd o zo vriendelijk, en ik heb inmiddels al twee keer een tegoedbon gekregen als goedmakertje van alle door mij beleefde stress. (Dat het überhaupt twee keer nodig is zegt overigens ook al genoeg denk ik.) En op dit moment klopt alles: er zijn geen spooknota's, geen aanmaningen, geen andere fouten. Maar ik heb deze week ook de meterstanden voor de nieuwe jaarrekening doorgegeven, dus ik hou m'n hart vast. -
Harriet Standaard sv THOR Rotterdam vertelde op 11-10-2006 om 00:41
Hoi Erik Jan, als je direct mij had ingeschakeld had ik misschien iets voor je kunnen regelen, ik werk nl bij Eneco, ik heb geen flauw idee waar het om gaat, maar ik ben toch zeer beniewd wat er nou aan de hand is?
-
Erik-Jan vertelde op 29-06-2006 om 22:31
Nee nog niet, maar ik heb mijn laatste mailtje aan Eneco pas twee weken geleden gestuurd, dus dat duurt nog wel een week of twee/drie voordat ze reageren.
Ik heb wel een fles wijn van de natte buurvrouw van de overkant gekregen
Berichten 21 tot en met 30 van in totaal 45 berichten
<< < [1] [2] (3) [4] [5] > >>
Gebaseerd op Gastenboek Versie 1.3 van Nummer11.nl © 2004